Czas start

Witajcie!


Będzie to amatorski blog o podróżach - chociaż podróże to może zbyt wielkie słowo,bo przecież nie jestem wcale podróżnikiem. O zwykłych wyjazdach  - wakacyjnych i nie tylko oraz o przygodach z nimi związanych.
Blog powstał przypadkiem, w trakcie poszukiwań fajnych miejsc na majowy wypad, kiedy to natrafiłam na kilka ciekawych blogów podróżniczych i stwierdziłam, że skoro już zwiedziłam parę atrakcyjnych miejsc i posiadam na swoim dysku niezliczone ilości zdjęć, to dlaczego by tego nie wykorzystać i nie zacząć pisać.
Poza tym od jakiegoś czasu chodziło za mną "coś" - chciałam się czymś zająć, czymś nowym, czymś ciekawym.
I tak oto powstały Okryte krainy... 
Zapraszam do czytania i oglądania :)


Santorini to moje marzenie...chciałabym, aby kiedyś się spełniło.

Komentarze