Międzyzdroje - Molo, Aleja Gwiazd, Gabinet Figur Woskowych. Zagroda Pokazowa Żubrów

W trakcie pobytu w Świnoujściu wybraliśmy się na jeden dzień do Międzyzdrojów - ta miejscowość była również brana przez nas pod uwagę, gdy zastanawialiśmy się gdzie wyjechać. Gdy zwiedziliśmy Międzyzdroje cieszyliśmy się, ze jednak wybraliśmy krainę 44 wysp. Na tę wycieczkę zabraliśmy ze sobą rowery, by móc się szybko przemieszczać po mieście i więcej zobaczyć. Gdy już zapłaciliśmy za parking w centrum jakaś niebagatelną kwotę, wzięliśmy rowery i ruszyliśmy na zwiedzanie.

Pierwsze oczywiście było molo. Jest ono długie prawie na 400 metrów i spacer po nim można odbyć  bezpłatnie. Na środku znajduje się też kilka sklepików z pamiątkami, które według mnie akurat psują widok. Molo pełni także funkcję przystani dla statków, między innymi tych pływających do Świnoujścia. W trakcie naszego spaceru akurat strasznie wiało.

Później przyszedł czas na spacer po plaży, coś co tygryski lubią najbardziej.

Oczywiście nie mogliśmy pominąć Alei Gwiazd, która jest słynna w Polsce tak samo jak Aleja Gwiazd Hollywood w Ameryce.
W polskich gwiazdach swoje dłonie odcisnęło już wielu znanych aktorów jak i rodzimych celebrytów, co roku podczas Festiwalu Gwiazd przybywa kilka nowych odcisków.

Odwiedziliśmy również galerię figur woskowych, która znajduje się w samym centrum Międzyzdrojów. Zobaczyć tam można ponad 100 figur gwiazd sportu, muzyki i kina, jak również postaci z filmów animowanych.

Na zakończenie naszej wycieczki do Międzyzdrojów pojechaliśmy jeszcze do Zagrody Pokazowej Żubrów, która znajduje się
w samym środku Wolińskiego Parku Narodowego. Mieszkają tam żubry, jelenie, sarny i dziki oraz orły bieliki.

Mówiąc szczerze Międzyzdroje mnie nie zachwyciły i wiem, że nie chciałabym spędzić tutaj tygodniowego urlopu. Owszem główny deptak, molo i aleja gwiazd prezentują się ładnie, ale gdy pójdziemy już trochę dalej zobaczymy stare budynki, część
z nich widać, że dawno nie była remontowana albo popadła całkiem w ruinę.